2022. május 18., szerda

Verőfény

Kép: Kovács Tímea






Minden reggel
a megelőző éjszaka tapasztaltak
szabta módon.

Ha jól aludtál, csak kisimítom
a fejed vetette ráncokat.
Nyomot hagysz a párnacihában. 
Olykor, ha nem vagy itthon, 
és nem látja senki, 
beletemetem az arcom –
nyughelybe temetett nyughely.

(Pardon, életem,
ezt sem kellett volna
közzé tennem. Ugye?)


Más kérdés, ha
ébredtem arra hogy riadtál.
Zaklatott hajnalok ágyát
ököllel szelídítem.
Kiverem belőle a
vergődés emlékeit.

Ki is szoktam tenni, ha ragyog odakint.
Ez a legjobb, a ragyogás
bolygóforgás-lassú püfölése.
De sajnos forgolódásaink után
sincs minden reggel verőfény.

És a kifújt mérgek sűrű párája
nem ágyaz jól a kötelező
vörössel ágyba kísért
esti főhajtásnak.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése