2022. május 1., vasárnap

Névtelen (-né válik)


Alexander Jansson: Untitled





Nem tehetünk. Róla. Avagy
most úgy látom, a pad formájú
ugródeszkáról, szóval róla
csak ugrást. Tehetünk. 

Tehetünk . Hogy én erre és
te arra. Bocs, ne haragudj, vagyok, aki -
én sem: nem haragszom, hogy. Az vagy.
Nekem, mint. Testnek a teljesen
kikékült véraláfutás.
Mint a szégyen: nem érem fel. 
Sem ésszel. Sem a lufidat.
Te nekem túl magas vagy.

Tehettünk róla, de ha egyszer 
két teljesen másképp
megúszható anyagú óceán
Az értelemből nézve
a meséd bohócság. 
A mesédből nézve
az értelmem hagymáz.
Tehetünk róla, hogy mást lélegzünk be?

Másnak viszem az elcsomagolt
tiszta lapokat. Nem nyitnám ki,
ne haragudj. Nincs értelme köztük
ennél kevésbé fájó
búcsúszavakat keresgélni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése