2020. október 14., szerda

Csak úgy, magamnak (8,5.)

 





Olykor listázom. 
Amiben vastagon, zsírosan. 

Ahogy egy fenntarthatatlan életmódot, 
ha a fene fenét eszik is; 
bűnös részem van a világ 
szerteszennyezéséből, hiszen 
szemetet viszek ki eldobható szemétbe csomagolva 
a mozgásra akármi okból képteleneknek, 
akik lógnak a saját életmódjuk társadalmi csöcsén.

Öcsém. 
Elengedhetetlen markolászni.

Ahogy ótvar mágiát
csillan a szemem, ha egy csípővonal
zsigeren bizsereg;
belekötöttem a szerelembe, mint a beton
az ólomcsizmába, mégis
a felébredt izzást lököm
csalódni, a merülésbe. Fulladjon el, helyettem.
Én úgy csalok, hogy te csalódj.

Csel, édi csel. És közben
döglött emlékekkel csencselek.

Ha elhiszed, egy pillanatig is,
hogy ez egyfajta érettség, csak beszoptad
a tanácstalan szerzetes álcajátékát;
aki olyan sikerrel játszotta el a megvilágosodás
elmesélhetetlenségét, hogy 
olykor saját maga is beszopja.
Hogy az ott tényleg fénylik. Egy lik a
setét lapon, amin át.

Látszik a laminált. 
Fűrészpor és ragasztó, mű-burkolatban.

Azt hiszem, ez az önleleplezés is
avatási ünnepség lesz, ha folytatom;
vagy egy kiállításmegnyitó, ahova
szerencsére senki nem jött el, s 
így megehetjük az összes pogit
a bornak csúfolt újságíróknak-jóval -
szűk csalódi körben, 

Én. Meg én, meg én.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése