2020. január 9., csütörtök

Közjáték (8.)

"Újévkezdő regölést szeretnék! Lehet benne jókívánság, fogadalom, átok-áldás."
Kiss Judit Ágnes - a Közjáték csoportban









Volnék összeragasztó,
kitiltott a megosztó,
haj, regö-rejtem!

Dehogy rejtem, engem rejt,
bennem rebelliót sejt,
haj regö-rejtem!

Mer' a szívem csujogat,
lehe-madárt fujogat,
haj regö-rejtem!

Mer'hogy csíp a lehe-kár
csőrű fekete madár,
haj, regö-rejtem!

Dehogy csíp az, rossebet,
tapasztaná a sebet,
haj, regö-rejtem!

Volnék összetapasztó,
meggyűlölt a megosztó,
haj, regö-rejtem!

Nem kívánok neki rosszat,
orozzon, aki orozhat,
haj, regö-rejtem!

Nem kívánok egyebet,
ne fojtsa a legemet,
haj regö-rejtem!

Mer' a lég ha ködbe málé,
a madaram röpte csálé,
haj, regö-rejtem!

Mer' a csőröm befognák,
torkom zúzán ragadnák,
haj, regö-rejtem!

Kiabálom az időt,
adjék az Úr levegőt,
haj, regö-rejtem!

Adjon az Úr, amennyit,
hagyjon békén az egy bit,
haj, regö-rejtem!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése