2020. július 5., vasárnap

Becsületes megtaláló








Szerettem volna megfigyelni a
megtalált szavak természetét, de
folyton kiesnek.
Ebből az alapjaiban zárt rendszerből is
kiesnek.
Ezért ellátogattam a Hírfolyamra.
Csakhogy ott újra és újra Ugyanazokat látom.
Hiába görgetek.

Az Ugyanazok uralkodnak rajtunk, a
rugaszkodásuk el, a megtalálásuk kiejtés, a
tapadásuk talán ezért csekély a szájpadláson.
Görögnek. Fel, oda, ahol
a képernyő véget ér. Fölötte amit már láttam.
Fölöttébb valószínű, hiszen már láttam.
Ugyanazok. Ha frissítek,
ők jönnek megint. Azaz én megyek le, értük.
Önkéntes, inverz Sziszüphosz.

A világba görgő megtalálható
gigantikus Ugyanaz mivolta. Alulról
hozom fel, felfelé görög.
A görgetés, akár a kalicka. Aztán frissítek, de
a frissek ismét az Ugyanazok.
És közben mégsem találom a
megtalált szavakat, mert
folyton kiesnek.

Lehet, a hiba az én
készülékemben van. Nem
döntöttem el. A megtaláló egy
kalickában figyeli a megtalált és
kiejtett szavak természete helyett a
saját görgetése határait.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése