2020. június 3., szerda

Zoli első levele a farizeusoknak







Keresztényibbnek tűnő ország -
tűnődöm ezen a fokozáson.
Hitben neveltek, avagy szokásban -
nem ettől nőtt a károkozásom.

Tudásbázis is hiába épült
romtemplom helyén, a telekre -
rozsdás traverz. Félbehagyottan
rokkant bele a hitelekbe.

Én is csak tűnök. Ennek vagy annak,
szűrőin át a manipulált kép.
Hányféle úton szóródott el, mit
random fülekbe artikulálnék?

Mert nem lett az teljes, ami ép -
keresztjeim mind elpotyogtak,
útfélen nőtt ki, akaratlan
az én szépségem: elhagyott mag.

Valaki bennem ezért sétál
vissza folyton a visszafojtón -
keresztényibbnek tűnő ország,
letéptem, így van nyitva bolygóm,

hogyha bokréta. Halott virág
a hitem - holott éledni keltett.
Megítélhettek, de engem ti már
öröklétig nem érdekeltek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése